Anticimex asiakaskertomus - Postnord

Referenssi: Postnord

Anticimex vastaa torjunta- ja auditointitarpeisiin

Logistiikkakeskuksessa liikkuu paljon tavaraa, jolloin kuorman mukana voi kulkeutua monenlaisia yllätyksiä. ”Toisinaan satunnainen tavaraerä voi tuoda mukanaan ryömiviä tai lentäviä hyönteisiä. Näissä tilanteissa Anticimex on reagoinut nopeasti ja tullut tunnistamaan vierailijan sekä hoitanut tarvittavat jatkotoimenpiteet. Usein paikalle on tultu jo saman päivän aikana, mikä on toimintamme näkökulmasta erittäin hieno asia”, kommentoi PostNordin turvallisuuspäällikkö Jarno Hietala.

Anticimexin myyntipäällikkö Juha Kankaanpää tuntee logistiikkayritysten torjuntatarpeiden lisäksi auditointien vaatimukset.

”PostNordin omien kriteerien lisäksi yrityksen asiakkaat ja auditoinnit asettavat tuholaistorjunnalle vaatimuksia. Esimerkiksi hyönteisansat tulee kiinteistössä sijoittaa tietyille etäisyyksille ja jyrsijätilannetta seurata jatkuvasti. Kumppanina Anticimexin tulee täyttää nämä vaatimukset, ja esimerkiksi Smart-palvelumme mahdollistaa jyrsijöiden jatkuvan seurannan ja torjunnan”, kertoo Kankaanpää.

Anticimex Smart otettiin käyttöön Vantaan terminaalissa vuodenvaihteessa 2018–2019. Smart on täysin myrkytön ja älykäs tuholaistorjuntapalvelu, joka mahdollistaa tuholaisten ympärivuorokautisen valvonnan ja torjunnan etäluettavilla loukuilla. Kiinteistöön asennettu Smart ilmoittaa automaattisesti järjestelmän havaitsemasta aktiivisuudesta ja torjuu jyrsijät välittömästi. Toimintaa ohjaa järjestelmän keräämä data, jolloin turhia tarkastuskäyntejä ei synny. Samalla vähennetään myös liikenteen päästöjä.

Tuholaistilanne hallinnassa 24/7

Logistiikkayrityksessä kausittainen tilanne ei juurikaan poikkea tuholaistorjunnan yleisestä trendistä. ”Hyönteistorjunnassa käytettävien UV-ansojen liimalevyissä lentävien hyönteisten määrät kasvavat kesäisin, mikä on lämpimään vuodenaikaan nähden luonnollista. Syksyisin taas jyrsijät ovat hieman aktiivisempia, kun ne kylmän sään tultua pyrkivät sisätiloihin. Tuholaisia esiintyy ympäri vuoden, joten tilanteen tasalla on oltava koko ajan”, Kankaanpää sanoo.

PostNordin Vantaan terminaalissa ollaan tyytyväisiä Anticimexin palveluun.

”Anticimexin asiantuntijoilla on aikaa käydä läpi torjuntaan liittyviä asioita ja kehittää toimintaa aina tarpeidemme mukaisesti. Hyvien kehitysehdotusten pohjalta ja ennaltaehkäisevän tuholaistorjunnan avulla tilanne pysyy hallinnassa”, kiittelee Hietala.

postnord.fi

Anticimex referenssit - Postnord

Valitse maa

    soita meille0207 495 706